منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار برگزیده
اخبار دانشجویان ورودی جدید
اخبار فرهنگی
اداری
اسلاید شو
برنامه کلاسی
دسترسی سریع
روابط عمومی
منو
وب سايت ها
هدرسایت
همایش ها
ورود
اخبار فرهنگی
1400/10/11 شنبه
27آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه
نشست صمیمی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه و مدیران حوزه علمیه اهل تشیع و تسنن شهرستان بندرلنگه بمناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

.

 
 بمناسبت گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، نشست صمیمی دکتر شریفی پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه و حجت الاسلام و المسلمین حیدرزاده مدیر حوزه علمیه شهرستان بندرلنگه برپا شد.
در ابتدا رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم و تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه که یکی از آثار انقلاب فرهنگی  هست، گفت: حوزه های علمیه در جامعه دینی و نظام ما دارای جایگاهی بس مهم و والا هستند. نقش حوزه ها در حرکت اسلامی و تربیت جامعه بسیار حساس و سرنوشت ساز است که با وحدت با دانشگاه، همدلی، اعتماد متقابل، تعامل فکری، همکاری آرمانی و همگامی علم و ارزشها بهتر صورت میگیرد.
در ادامه حاج آقا حیدرزاده ضمن گرامیداشت روز شهادت آیت الله دکتر مفتح بیان نمود: علم و دین دوبال برای رسیدن به تمدن اسلامی ایرانی می باشد که هر دو لازم و ملزوم یکدیگرند و تعامل بین آنها باعث رسیدن به قرب الهی و هدف عالی تعلیم و تربیت می شود.
وی افزود حوزه آمادگی کامل نسبت به همکاری بیشتر در برگزاری فعالیتهای فرهنگی و برپایی جلسات هم اندیشی و کرسی آزاد اندیشی و کلاسهای تعلیمات دینی و مشاوره برای دانشجویان و طلاب میباشد
در ادامه دکتر شریفی پور افزود: با ایجاد بنیاد مستحکم و مستمر بین حوزه و دانشگاه جهت رفع معضلات و نارسایی های جامعه،  نوید بخش تقابل در سطح عالی میباشد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر