اخبار فرهنگی
1400/10/11 شنبه
27آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه
نشست صمیمی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه و مدیران حوزه علمیه اهل تشیع و تسنن شهرستان بندرلنگه بمناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه
 
 بمناسبت گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، نشست صمیمی دکتر شریفی پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه و حجت الاسلام و المسلمین حیدرزاده مدیر حوزه علمیه شهرستان بندرلنگه برپا شد.
در ابتدا رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم و تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه که یکی از آثار انقلاب فرهنگی  هست، گفت: حوزه های علمیه در جامعه دینی و نظام ما دارای جایگاهی بس مهم و والا هستند. نقش حوزه ها در حرکت اسلامی و تربیت جامعه بسیار حساس و سرنوشت ساز است که با وحدت با دانشگاه، همدلی، اعتماد متقابل، تعامل فکری، همکاری آرمانی و همگامی علم و ارزشها بهتر صورت میگیرد.
در ادامه حاج آقا حیدرزاده ضمن گرامیداشت روز شهادت آیت الله دکتر مفتح بیان نمود: علم و دین دوبال برای رسیدن به تمدن اسلامی ایرانی می باشد که هر دو لازم و ملزوم یکدیگرند و تعامل بین آنها باعث رسیدن به قرب الهی و هدف عالی تعلیم و تربیت می شود.
وی افزود حوزه آمادگی کامل نسبت به همکاری بیشتر در برگزاری فعالیتهای فرهنگی و برپایی جلسات هم اندیشی و کرسی آزاد اندیشی و کلاسهای تعلیمات دینی و مشاوره برای دانشجویان و طلاب میباشد
در ادامه دکتر شریفی پور افزود: با ایجاد بنیاد مستحکم و مستمر بین حوزه و دانشگاه جهت رفع معضلات و نارسایی های جامعه،  نوید بخش تقابل در سطح عالی میباشد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir