منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار برگزیده
اخبار دانشجویان ورودی جدید
اخبار فرهنگی
اداری
اسلاید شو
برنامه کلاسی
دسترسی سریع
روابط عمومی
منو
وب سايت ها
هدرسایت
همایش ها
ورود
اخبار برگزیده
1401/8/14 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به مناسبت 13 آبان:
نقش موثر دانشجویان متعهد و آگاه در حفظ شآن و استقلال ایران اسلامی/ وظیفه مهم دانشگاهیان برای هدایت صحیح دانش آموزان و دانشجویان

.

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی ضمن گرامیداشت 13 آبان، سالروز تسخیرلانه جاسوسی استکبار گفت: تحولات 13آبان سال 58 که خشم و نفرت جامعه دانش آموزی و دانشگاهی ملت اسلامی ایران را درباره استعمارگران و زورگویان جهانی نشان داد برگ زرین دیگری را در تاریخ مبارزات معنویت طلبی، عدالت خواهی، آزادی و استقلال منشی ملت ایران رقم زد.
به گزارش روابط عمومی، در متن پیام دکتر ابراهیم تقی زاده آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره نشان داده است که دانش آموزان و دانشجویان در همه عرصه ها اثرگذار و نقش آفرین هستند و این مهم بسیار ارزشمند است.
انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا قدرت پوشالی استکبار جهانی درهم شکسته شود و دانشجویان و دانش آموزان متعهد و آگاه نیز در  روز بزرگ 13 آبان به تمامی جهانیان نشان دادند که به هیچ عنوان زیر سلطه استکبار و استبداد نخواهند رفت و در راه حفظ شان، کیان، استقلال و اعتلای ایران اسلامی جان خود را نثار می کنند.
گرامیداشت این روز بزرگ در برهه ای که هجمه های مختلفی از سوی استکبار وارد می شود، ضمن اینکه یادآور تجدید میثاق با تعهد، ایمان، خودباوری و وحدت و یکپارچگی یک ملت است، فرصتی را برای تعمق ، تفکر و آگاه سازی نسل جوان و آینده ساز میهن اسلامی فراهم می آورد.
بدون شک در برهه حساس کنونی که فاصله گیری دو الی سه ساله دانش آموزان و به ویژه دانشجویان به واسطه شیوع کرونا در محیط دانشگاه ها و مراکز آموزشی منجر به پیشروی هجمه های فرهنگی بیگانگان شده است، حیات بخشی دوباره به تشکل های دانشجویی که به دنبال رفع مشکلات و مطالبه گری به حق هستند و همچنین ارج نهادن به شآن و منزلت دانشجویان و محیط دانشگاهی، جلوی بسیاری از سواستفاده گری ها و کج روی ها را خواهد گرفت و منجر به مطالبه گری در چارچوب قانون می شود.
دکتر تقی زاده در این پیام وظیفه و مسئولیت دانشگاهیان را به عنوان قشر فرهیخته و تاثیرگذار بسیار مهم دانست و گفت: هدایت و راهبری صحیح دانش آموزان و دانشجویان مستعد و باهوش کشور در تمامی عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر اینکه موجب کسب موفقیت آنها در میادین ملی و بین المللی می شود، استقلال، آزادی و پیشرفت کشور را نیز به ارمغان خواهد آورد.
وی در پایان این پیام آورده است: اینجانب به نوبه خود این روز بزرگ را گرامی داشته و اعلام می کنم که دانشگاهیان پیام نور همگام با اقشار مختلف مردم ضمن گرامیداشت 13 آبان، خشم و انزجار خود را نسبت به استکبار و استبداد به جهانیان نشان خواهند داد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر