منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار برگزیده
اخبار دانشجویان ورودی جدید
اخبار فرهنگی
اداری
اسلاید شو
برنامه کلاسی
دسترسی سریع
روابط عمومی
منو
وب سايت ها
هدرسایت
همایش ها
ورود
اخبار فرهنگی
1400/10/11 شنبه
16 آذر
ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو، مراسمی در سالن الغدیر شهرستان بندرلنگه با همکاری بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه و دانشجویان فعال بسیج دانشجویی این مرکز برگزار شد .

.

                                                                                                                                                                         در ابتدا دکتر شریفی پور، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی به خصوص دانشجویان گرامی تبریک گفت و به پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره نمود و گفت: در نظام جمهوری اسلامی، دانشجو باید بارزتر از دیگر دانشجویان در هر جای دیگر دنیا، نقش داشته باشد.                                                                             وی ادامه داد: فرا رسیدن شانزدهم آذر ماه یادآور حماسه ضد استبدادی 16 آذر سال 1332 و حضور مقتدرانه دانشجویان استکبار ستیز در حماسه های ماندگار ایران اسلامی است. شهادت  دانشجویان مبارز  شهید مهدی شریعت رضوی،  شهید احمد قندچی و شهید مصطفی بزرگ نیا که خون خود را در راه استکبار ستیزی و سربلندی ایران عزیز نثار کردند، که با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استواری ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.
در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان حجت السلام و المسلیمن دکتر اسماعیل نیا ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: دفتر امام جمعه و همه ادارات و سازمانهای مهم شهرستان بندرلنگه منتظر حضور پررنگ شما دانشجویان در همه صحنه می باشند و آماده پذیرفتن هر گونه ایده و خلاقیت و کارآفرینی از طرف شما دانشجویان می باشند.
مراسم با برپایی مسابقه و برنامه های شاد  ادامه پیدا کرد و در انتهای مراسم از دانشجویان فعالان فرهنگی و علمی و بسیجی تجلیل گردید.
ضمن گرامیداشت روز دانشجو با آماده نمودن پوسترهای تبریک و مسابقه دلنوشته های دانشجویی توسط دانشجویان اعضای کانون فرهنگی و بسیج جهت انتشار در فضای مجازی و گروههای دانشجویی انجام گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر