اخبار فرهنگی
1400/10/11 شنبه
16 آذر
ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و روز دانشجو، مراسمی در سالن الغدیر شهرستان بندرلنگه با همکاری بسیج دانشجویی شهرستان بندرلنگه و دانشجویان فعال بسیج دانشجویی این مرکز برگزار شد .
                                                                                                                                                                         در ابتدا دکتر شریفی پور، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی به خصوص دانشجویان گرامی تبریک گفت و به پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره نمود و گفت: در نظام جمهوری اسلامی، دانشجو باید بارزتر از دیگر دانشجویان در هر جای دیگر دنیا، نقش داشته باشد.                                                                             وی ادامه داد: فرا رسیدن شانزدهم آذر ماه یادآور حماسه ضد استبدادی 16 آذر سال 1332 و حضور مقتدرانه دانشجویان استکبار ستیز در حماسه های ماندگار ایران اسلامی است. شهادت  دانشجویان مبارز  شهید مهدی شریعت رضوی،  شهید احمد قندچی و شهید مصطفی بزرگ نیا که خون خود را در راه استکبار ستیزی و سربلندی ایران عزیز نثار کردند، که با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استواری ایستاده اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نیز هستند.
در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان حجت السلام و المسلیمن دکتر اسماعیل نیا ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: دفتر امام جمعه و همه ادارات و سازمانهای مهم شهرستان بندرلنگه منتظر حضور پررنگ شما دانشجویان در همه صحنه می باشند و آماده پذیرفتن هر گونه ایده و خلاقیت و کارآفرینی از طرف شما دانشجویان می باشند.
مراسم با برپایی مسابقه و برنامه های شاد  ادامه پیدا کرد و در انتهای مراسم از دانشجویان فعالان فرهنگی و علمی و بسیجی تجلیل گردید.
ضمن گرامیداشت روز دانشجو با آماده نمودن پوسترهای تبریک و مسابقه دلنوشته های دانشجویی توسط دانشجویان اعضای کانون فرهنگی و بسیج جهت انتشار در فضای مجازی و گروههای دانشجویی انجام گردید.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir