منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار برگزیده
اخبار دانشجویان ورودی جدید
اخبار فرهنگی
اداری
اسلاید شو
برنامه کلاسی
دسترسی سریع
روابط عمومی
منو
وب سايت ها
هدرسایت
همایش ها
ورود
اخبار فرهنگی
1397/8/22 سه‌شنبه
برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دانشجویان با رئیس و مسئولین در دانشگاه پیام نور مرکز بندرلنگه

.

 به گزارش روابط عمومی، خانم دکتر عفت آدم زاده رئیس مرکز ضمن خیرمقدم و تبریک ماه و اعیاد شعبانیه جلسه را آغاز و  بیان کرد پرسش و پاسخ، نقد و طرح مشکلات توسط دانشجویان عزیز می تواند جهت ارتقای علمی، فرهنگی و اداری دانشگاه موثر باشد. وی باتوجه به سوالات مطرح شده توضیحاتی درباره امور صنفی دانشجویان از جمله واگذاری وام دانشجویی، پرداخت شهریه، راه اندازی بوفه دانشگاه، برگزاری اردوهای علمی تفریحی، فضای سبز و .... دادند . 
          
رئیس دانشگاه در ادامه افزود: در طی نزدیک به یکسال سرپرستی دانشگاه تمام تلاش خود را بکار گرفته تا در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، اداری، فرهنگی  فعالیت ها و اقدامات موثری داشته باشیم . در حوزه آموزش توجه جدی به گزینش و ساماندهی اساتید مدعو با بررسی سوابق علمی، پژوهشی و اخلاقی از طریق مصاحبه های عمومی و اختصاصی با همکاری استان، برگزاری جلسات متعدد با آنها و وضوح بخشی در مورد مسائل و مقررات آموزشی، ساماندهی کلاسها، نظارت جدی بر تشکیل و کیفیت برگزاری کلاسها، نظارت بر حضور و فعالیت های اعضای محترم علمی.         
                                         
دکتر آدم زاده افزود: در حوزه فرهنگی نیز نگاه و تلاش دانشگاه برای مخاطبین خود که دانشجویان می باشند  ارائه برنامه های فرهنگی مفید و جذاب از جمله برگزاری کارگاههایی در زمینه آموزش مهارتهای اشتغالزایی و کارآفرینی، مهارتهای زندگی، پیشگیری از اعتیاد، فرزند پروری و کرسی آزاد اندیشی متناسب با نیاز دانشجویان، تقویت واحد مشاوره جهت خدمت رسانی و ارائه مشاوره به دانشجویان بوده است و در حوزه اداری رویکرد اصلی تکریم دانشجو و ارباب رجوع بوده و از مصادیق بارز آن حضور دائم و موثر مسئولین جهت بررسی مسائل و مشکلات دانشجویان و رفع آن می باشد.                   
رئیس دانشگاه در جلسات پرسش و پاسخ گفت: تلاشهایی جهت راه اندازی آزمایشگاه زبان و آزمایشگاه روانشناسی، تجهیز و ساماندهی کتابخانه، احداث استخر با توجه به رشته تربیت بدنی در دانشگاه، تکمیل مجموعه فرهنگی و رفع مشکل برق سوله ورزشی صورت می گیرد.                             
               
وی اظهار کرد چندخبرخوش برای دانشجویان عزیز  داریم: 1- استفاده از اینترنت دانشگاه جهت رفاه حال دانشجویان 2- استفاده از سالن ورزشی مستقر در دانشگاه طی یک برنامه زمان بندی شده 3- راه اندازی دفتر رشد و نوآوری جهت ثبت اختراع و پرورش طرح و ایده دانشجویان از جمله اقداماتی که صورت گرفته است.                                                                                              
       
دکترآدم زاده با تاکید بر اینکه دغدغه مسئولین دانشگاه حل مسائل و مشکلات دانشجویان گفت: دانشجویان با مشارکت در فعالیتهای دانشگاهی و با ارائه پیشنهادات و انتقادات سازنده خویش بیش از پیش مسئولان را در انجام بهتر امور یاری می رسانند . وی ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین جلساتی می تواند در رفع مشکلات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، رفاهی و تفریحی دانشجویان کمک شایانی نماید و باعث شود تا دانشجویان با انگیزه بالایی در راستایی ارتقای علمی گام بردارند. گفتنی است از آغاز شروع به کار سرپرست دانشگاه که از مهر 1396 می باشد جلسات پرسش و پاسخ متعددی به همت کانون ها و انجمن های علمی و فرهنگی دانشگاه برگزار گردیده و رئیس دانشگاه به اتفاق معاون آموزشی و مسئولان امور دانشجویی در جمع دانشجویان حضور یافته و با سعه صدر به سوالات آنها پاسخ گفته اند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر